Wpisany przez Tomasz Kasper
|
piątek, 26 lutego 2010 16:27 |
1. Opis elementów na stronie
Menu - menu zawierające odnośniki do dokumentów pogrupowanych według kryteriów organizacyjnych podmiotu.
Menu ogłoszenia - menu zawierające odnośniki do dokumentów często zmienianych takich jak komunikaty i przetargi.
Menu organizacji BIP - menu zawierające odnośniki modułów zarządzających witryną jak również do modułów ułatwiających pracę z BIP-em takich jak:
Wyszukiwanie zaawansowane - odnośnik do podstrony zawierającej moduł wyszukiwania zaawansowanego. Rejestr zmian - odnośnik do podstrony zawierającej informację o zmianach dokonywanych na dokumentach wprowadzonych wcześniej do Biuletynu. Redakcja Biuletynu - odnośnik do podstrony zawierającej informację o osobach odpowiedzialnych za redagowanie Biuletynu Instrukcja obsługi - odnośnik do podstrony zawierającej instrukcję korzystania z Biuletynu Informacji Publicznej.
Statystyki - okno wyświetlające dane statystyczne takie jak: - Licznik odwiedzin strony - Ilość aktualnie zalogowanych redaktorów - Ilość umieszczonych artykułów w BIP
2. Nawigacja
Nawigacja odbywa się za pomocą menu: Menu, ogłoszenia, organizacja BIP. Na stronę główną przenosi link „DAne podmiotu" dostępny z każdego poziomu Biuletynu.
3. Praca z dokumentami
Dokumenty zamieszczone w Biuletynie są dostępne ze wszystkich pozomów menu jak również z poziomu wyszukiwarki.
Dokumenty można przeglądać klikając na odpowiednie linki w dowolnym menu. Z pozomu wyszukiwarki po wpisanu wyszukiwanej frazy i wyswietleniu wynikó możemy podglądnąć wybrany dokument klikając na wynik wyszukiwania.
4. Wyszukiwanie
Wyszukiwanie rozpoczyna się po wpisaniu w okno wyszukiwania - znajdujące się na każdym poziomie Biuletynu - wyrazu bądź frazy. Podczas takiego wyszukiwania system przeszukuje wszystkie pola bazy danych, stąd też w wynikach wyszukiwania może pojawić się wiele znalezionych pozycji.
|
Zmieniony: piątek, 26 lutego 2010 19:31 |